7.12.11

Bach Babach „Minu kuldlõiked“

Tuntud grafitikunstnik Bach Babach esitleb Loov galeriis õrnema soo ilu

9. detsembril kell 19 avatakse Loov galeriis (Kalevi 13) Tartu legendaarse grafitikunstniku Bach Babachi näitus "Minu kuldlõiked", mis koosneb kunstniku aerograafilistest maalidest, millel on kujutatud õrnema soo esindajate ilu.

Bach Babach ise ütleb: "Olen naise ilu alati väga kõrgelt hinnanud. Kui küsite, kas see teema tuleb minu varasest keskeakriisist, siis vastan, et see kriis sai alguse juba varases teismeliseeas." Värvidest eelistab kunstnik must-valget, mis jätab rohkem ruumi vormidele.

Loov galerii galerist Helen Puistaja rõõmustab Loov galerii esimese aerograafinäituse üle. "See oleks peaaegu olemata jäänud, kuna Bach sai oma suureks kurbuseks meie galerii peatsest sulgemisest teada alles siis, kui näitused juba paigas olid. Õnneks tekkis siiski aeg tema näituse jaoks, mida juba väga paljud põnevusega ootavad."

Kristjan Bachman alias Bach Babach on üks esimesi grafitikunstnikke 1990ndatel Eestis ja hip-hop kultuuri arendaja. Ta on osalenud mitmetel grafitivõistlustel, korraldanud koolides ja üle-eestilistel messidel erinevaid töötubasid ning koolitusi. Praegu on ta rohkem keskendunud šabloontehnikale ja aerograafilistele maalidele. Ta on lõpetanud Tartu Kunstikooli ja Tartu Kõrgema Kunstikooli ning on hetkel Tartu Kõrgema Kunstikooli lektor.

"Minu kuldlõiked" on Bach Babachi esimene isikunäitus.

Vaata ka FB eventi!

Näituse korraldusel on abiks:

Näitus jääb avatuks 16.detsembrini.

No comments:

Post a Comment