8.4.10

Kurgede poolaeg

Mingil huvitaval põhjusel oli mul vist matemaatikavaba hetk, lugedes kokku galerii lahtioleku päevi kurgede voltimise ajal, kui sain neid 15... tegelikult ju 14 ja see tähendab, et eilsega sai pool ajast läbi. 7 päeva veel ees.

Tulemused: hetkel galeriis 307 kurge ... ja siin pole suuri matemaatikateadmisi väga vaja, saamaks aru, et liiga vähe on. Mu usk heade soovidega tartlastesse oli juba vahepeal kõikumas, siis aga tulid sõnumid sõpradelt, kes kodus vapralt voldivad ja kured varsti ka siia saadavad. Seega loodan kiiremale teisele poolajale ;)

Peab tunnistama, et ise olen teinud 130 kurge ... eks mu isiklik tuhat ka tulemata jää. Tublimad sõbrad, nn Kersti, Valter, Erika, Liina ja Kärt on ka teinud ikka üle kümne per nase (siia veel mitte jõudnud tulemused arvestamata).

Tänud ka neile särasilmsetele, keda ma ei ole ise kohale "moosinud", vaid ongi oma heade soovidega tulnud!

Mul ei ole aga ühtegi uut huvitavat pilti siia panna, kuigi galeriiruum näeb juba väga lahe välja ... seega fotograafid, tulge tulge :D

No comments:

Post a Comment