14.8.13

we LOOV music / Intsikurmu

Minu eksisteerimist saadab muusika, alati, või vähemalt nii palju kui võimalik. Iga ärkvel oleku hetke, mis võimaldab ise endale taustamuusika valida, siis ma seda ka teen (linnas liikudes, kodus tööd tehes, sõprade tüütamise mõttes ka külas olles). Vähemalt pool mu arvuti kõvakettast hõivab muusika, see võtab võimu telefonis ja mu suureks rõõmuks nüüd ka iPodis. 

See on põhjus, miks ma ei saa kunagi keelduda, kui tuleb taas kõne mis kutsub osalema Põlvas muusikafestivalil. Kolmel aastal oli see Uue Ajastu Festival Põlva kesklinnas, sel aastal esmakordselt Intsikurmu Muusikafestival samanimelises metskonnas.

Uuel festivalil võttis ka LOOV asja korralikumalt ette ja lasime endale kaheks päevaks püsti panna ühe toreda rohelise telgi, mille täitsime kunsti ja disainiga ning ka esinejate poolt müüki toodud plaatide ja särkidega. Telk õnnestus meil saada täiesti ideaalsesse kohta - õigele kaugusele joogi- ja söögikohtadest, hea vaatega väikesele lavale, piisavalt kaugele, et kuulda-näha esinejaid ja samas segamatult suhelda ka klientidega.



Mõlemal õhtul olime avatud kuni väikese lava viimase esinejani, mis võimaldas muuseas ka toredaid muusikalisi avastusi, mida mõtlesin ka siin jagada. Kuna juhtus taas nii, et meie telgi sisust väga pilte ei saanud, siis hoopis selline postitus, mida illustreerivad Renee Altrovi pildid festivalist (lisaks vaata Intsikurmu festi FB lehelt) ja minu kõrva enim paitanud esinejate lood.

Mina kavatsen järgmine aasta taas platsis olla, uusi muusikalisis naudinguid otsimas :)

No comments:

Post a Comment