25.1.11

Marek Hämmelberg "Isehakanud"

Reedel, 28. jaanuaril, kell 18:00 avatakse LOOV galeriis Võru kunstnik Marek ´marek` Hämmelbergi joonistuste näitus "ISEHAKANUD".

moto:
...sest igaüks on sitta keeranud ja igasugusest aust ilma ...ja ma vaatasin ning nägin, et see on hea.

märksõnad:
* esiteks - ebaõiglus kui toimiva maailma obligatoorne tingimus (siinkohal palun mitte valesti mõista - ma ei mõtle seda ei irooniliselt ega taunivalt);
* sellest tulenevalt - õiglus kui ebaõigluse tingimus, mis tuleb paratamatult välja kannatada;
* edasi - inimene kui iseenesele volitusi andev kahtleja, otsustaja, mõistja ning hukkamõistja;
* siinkohal - kõigil tummadel on vajadus laulda sest kõigil kurtidel on kohustus teha, mida neile öeldakse;
* on täheldatud - selline näilik vastuolu põhjustab torme veeklaasides, mis on nauditav;
* millest võib järeldada - ma kardan homosid kuna mulle on nõnda öeldud;
* siinkohal, et meelest ei läheks - tuleb olla järjepidev, mitte kaotada mõttelõnga ega unustada sihti, peab järgima viitasid sest taganemisteed ei ole;
* miks "Isehakanud" - aga miks ka mitte, jumalate kalmistul pole nagunii kedagi, kes meid keelaks;
* siitmaalt on juba ükskõik - võite teha, mida tahate, või siis mitte, administraator kas suhtleb kurt-tummaga või siis mitte;
* tähelepanek - siiamaani läheb meil päris hästi;
* teiseks ning ühtlasi lõpetuseks - oh, jumalad - miks ...miks on mul kogu seda jama vaja?!

Lisainfot Mareki töödest siit ja siit

Näitus jääb avatuks 11. veebruarini.

No comments:

Post a Comment