30.11.10

Signe Ott „Selle suve emotsioon“

Teisipäeval, 30. novembril kell 17:00 avatakse LOOV galeriis Signe Ott'i teine isikunäitus „Selle suve emotsioon“

Signe Ott on oma sõnul harrastuskunstnik, mitte professionaal, kelle huvi kunsti vastu sai alguse 10 aastat tagasi kui Jõgeva Kunstikooli juures loodi Avatud Stuudio, kus käisid koos täiskasvanud kunstihuvilised. Seal õppis ta erinevaid tehnikaid ja värvide segamist ning aasta lõpetati ühisnäitusega.

Peale seda tekkis aga 10 aastane paus kunstiga tegelemisest. Alustas ta uuesti kunstilaagris, kursustega Rahvaülikooli ja Kõrgema Kunstikooli juures ning vabadel hetkedel iseseisvalt töötamisega. Esimene isikunäitus pealkirjaga „Ma olen värviline“, oli Signel 2008 aastal ebatraditsioonilises kohas- Jõgeva Perearstikeskuses, see oli peamiselt akrüültehnikas aktide ja mõnede loodusmaalide näitus.

„See suvi oli ilus ja päikeseküllane ja tekitas palju häid emotsioone. Tekkis soov mõned neist paberile püüda. Tegelen ka juba mõned aastad Krya joogaga ja selle tulemusena sai teoks minu sisemised rännakud iseendani. Lähenemas on jõulud ja inimesed hakkavad uskuma ingleid. Ma usun neid aastaringi. Nad on meie kõrval kohe kui me usume,et nad on. Soovin, et selle näituse külastaja saaks osa minu headest emotsioonidest ja leiaks ka enese seest selle hea üles.“


Näitus jääb avatuks 10. detsembrini.

No comments:

Post a Comment