15.9.09

"Vaata kuidas tahad! VOL2"

19. septembril kell 17:00 avatakse Tartus LOOV müügi- ja kunstigaleriis (Kalevi tn. 13) EKA Avatud Akadeemia vilistlase Teele Puusepp'a näitus "Vaata, kuidas tahad! VOL2"

Näitus jääb avatuks 19. september - 9. oktoober 2009.



Vaata, kuidas tahad! VOL2.

Kui küsida, et kuidas peaks vaatama kunsti, kuidas peaks sellesse suhtuma ning mida nägema – Siis minu vastus on lihtne: „Vaata, kuidas tahad!“ Kui ei taha, ära vaata ja kui ei meeldi, siis ei meeldi.

Minult kui kujunduskunstnikult võiks oodata personaalnäitusena erinevaid projekte, sisekujundusi, graafilist- või tootedisaini. Mina aga otsustasin kõigepealt siiski veel mõnda aega kinni hoida vanadest asjadest. Ei raatsi ikka veel harjuda mõttega, et kool on läbi ja enam ei oodatagi mind õhtuti peale tööd koolimajja, et seal siis joonistada, maalida või kivimajas lambivarju paberist välja lõigata.

Nii ma siis hoiangi veel kõigest hingest kinni sellest kõigest, mis mulle kooliajal armsaks on saanud ja seda mitte ainult Eesti Kunstiakadeemia Avatud Akadeemia ajast.

Mind paeluvad erinevad materjalid ja nende omavahelised kooskõlad ja vastuolud. Sellest tulenevalt kasutan ma ka mõneti ebatraditsioonilisi võtteid oma tööde eksponeerimiseks. Nii saan vastandada, samas kokku sobitada vana ja uut ning erinevaid tekstuure. Seekord on vaatluse all pleksiklaasi imeline maailm.

Näitusel väljapanekust võib igaüks, kes mind veidi lähemalt teab ja tunneb, leida nii mõndagi tuttavlikku. Siin on esindatud erinevad ajad, kohad ning inimesed, kellega olen kokku puutunud. Igaüks omal moel. Erilist sõnumit nendest töödest leidma ei ole keegi kohustatud. Küll loodan, et igaüks leiab siit just endale selle, mida on otsinud.

No comments:

Post a Comment